PLD 1.0 a sprawa polska

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Sob, 23 Lut 2002, 14:04:05 CET

dnia Sat, Feb 23, 2002 at 02:04:11PM +0100, Zbigniew Chyla napisal(a):

> czy też uznają swe zadanie za zakończone z chwilą, w której
> najnowsza wersja programu "się kompiluje", a może nawet uruchamia.
> Chętnie pomógłbym przy usuwaniu tego typu problemów (oczywiście tak, aby
> korzyści z tego odczuwali użytkownicy wszystkich dystrybucji), ale nie mam w
> zwyczaju uszczęśliwiać kogokolwiek na siłę.

z tego co widze to pakiet uznaje sie za ukonczony gdy osoba ktora go robi ma
wszystko czego potrzebuje a nikt inny nie sklada zazalen :-)
Jesli ktos potrzebuje tlumaczen to je doda, jesli to doda ten co ich
potrzebuje :>
powyzsze IMHO podparte dosc dlugimi obserwacjami ;)

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/