PLD 1.0 a sprawa polska

Sob, 23 Lut 2002, 14:49:51 CET

On 23 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Mamy decyzyjny burdel i dobre wyniki jako dystrybucja.

Ech znwu. Nie wiem czemu uparłeś się nazywać to burdelem. Owszem to ejst
niepozrzadek ale pod nasża kontrolą .. osób które maja cos z tego bezwładu
uczynić. Dostosowaliśmy całą reszte do tego "elementu nieporządku" i
wszystko zaczeło się kręcić. Kogo w tej sytacji obchodzić bezie że świnia
taplała się w gównie skoro w postaci szynki całkiem dobrze smakuje .. a c
owiecej sporzycie tejże szynki całkiem nieźle zaspokaja głód :)

Jeżeli zamierzasz pzrekonywać świnie żeby zmieniła swoja naturę żeby o jej
życiu można było mówić ze smakiem podczas jej konsumowania to proszę
bardzo. Kwestia w tym że przy stole zwykle znajduje się kupe innych
ciekawych tematów :)