PLD 1.0 a sprawa polska

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Sob, 23 Lut 2002, 16:20:29 CET

dnia Sat, Feb 23, 2002 at 02:15:00PM +0100, Zbigniew Chyla napisal(a):

> Problem powstaje, jeśli "ten co ich potrzebuje" nie potrafi tego zrobić, bo
> nie należy do elitarnej grupy "developerów". Niedługo zamierzacie zdaje się
> ruszyć ze swym dziełem w świat - nie możecie tego robić bez jakiegokolwiek
> procesu zapewniania jakości.

Jesli nie umie tego sam zrobic to pisze na pld-devel albo na pld-users i
prosi o dodanie obslugi jezyka (to przewaznie jest), dokumentacji, jakiegos
fjuczera itp. AFAIR jeszcze sie nie zdazylo zeby po podeslaniu maila z
linkiem np do mana nie zostal on wlaczony do pakietu o ile licencja na to
pozwala.
Jesli czujesz potrzeba dodania czegos do zasobow to zrob to, jesli nie
potrafisz podaj co konkretnie potrzebujesz ew linkami.
Jest prawie pewne ze ktos doda pakiet/poprawi juz istniejacy.
Kombinowanie "a moze sie kiedys komus przyda" to IMVHO strata czasu.

pozdro
newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/