PLD 1.0 a sprawa polska

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 16:52:44 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Zbigniew Chyla wrote:
> Nie rozpocząłem dyskusji na temat "jakiegoś fjuczera", który "a moze sie
> kiedys komus przyda". Mówię o bardzo konkretnej sprawie - o przystosowaniu
> dystrybucji dla polskiego użytkownika. Obejmuje to nie tylko aktualne
> tłumaczenia, ale również w ogóle możliwość korzystania z programu w polskich
> warunkach (pisania dokumentów _po polsku_, tworzenia _polskich_ diagramów,
> możliwości wymiany z _polskimi_ wersjami popularnych programów, itp.).
> Pytałem o to, czy twórcy PLD biorą to zagadnienie pod uwagę (w ogóle, albo
> [...]

no widzisz - tak to jest jak sprawa zbacza na politykę :)

Ogólnie wszyscy żyjemy w tym nieszczęsnym kraju i w związku z tym zwykle
zależy nam na ładnej obsłudze języka polskiego. Co się da jest robione.
Głupia sprawa polskich opisów w pakietach - nie wiem czy jest jakiś który
tego jeszcze nie ma. Jeżeli tak to tylko przez niedopatrzenie. I chwała za
to głównie qboosh'owi, który ogromną masę roboty przy tym odwalił.

Język polski nie jest jednak priorytetem - przy okazji robiony, jest OK,
ale jeżeli w czymś przeszkadza to musi odpaść (tak w pewien sposób było z
slrn-pl... niestety)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...