PLD 1.0 a sprawa polska

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 23 Lut 2002, 17:23:54 CET

On Sat, Feb 23, 2002 at 04:45:07PM +0100, Zbigniew Chyla wrote:

> Zdaje się zapomniałeś (w całym tym zamieszaniu), jaki jest pierwotny temat
> tej dyskusji...
> Nie rozpocząłem dyskusji na temat "jakiegoś fjuczera", który "a moze sie
> kiedys komus przyda". Mówię o bardzo konkretnej sprawie - o przystosowaniu
> dystrybucji dla polskiego użytkownika. Obejmuje to nie tylko aktualne
> tłumaczenia, ale również w ogóle możliwość korzystania z programu w polskich
> warunkach (pisania dokumentów _po polsku_, tworzenia _polskich_ diagramów,
> możliwości wymiany z _polskimi_ wersjami popularnych programów, itp.).
> [...]
Zapraszam do współpracy. Jeśli chcesz realizować ideę dystrybucji dla
polskiego użytkownika, to ja osobiście (mam nadzieję, że inni także) nie
mam nic przeciw, o ile nie utrudni to korzystanie z dystrybucji innym
nacjom.

Obecnie polonizacja polega głównie na tłumaczeniu opisów pakietów,
dodawaniu przetłumaczonej dokumentacji, bez większego problemu
można włączyć polską klawiaturę w X-ach i na konsoli. Dostarczamy
sporo polskich fontów. Niestety, temat ten mało mnie interesuje
i więcej nie jestem w stanie napisać na ten temat, ale mam
nadzieję, że moje wyobrażenie nie jest mylne.

Powtórzę się. Zapraszam do współpracy, a do wymagań które stworzysz
napewno się dostosujemy i będzie to jakiś nasz wkład w realizację
obranego przez Ciebie celu.

    wrobell <wrobell w ite.pl>