PLD Steering Committee

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:43:27 CET

On Sat, Feb 23, 2002 at 07:24:25PM +0100, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Kiedyś mieszkałem w bloku, gdzie większość zadecydowała o tym, że
nie powinno być podjazdu na schodach. Takiego dla wózków dla dzieci.
Dwie młode kobiety na tym cierpiały, ale kogo to obchodzi?

Oczywiście nazywasz mnie dyktatorem. Dlaczego? Możesz to uzasadnić?
Może być na priv, jeśli chcesz...

    wrobell <wrobell w ite.pl>