SC Kabaret

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 23 Lut 2002, 19:46:07 CET

--->[Quoting Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl>:]

> (nawiasem mówiąc: serek - ty najwięcej krzyczysz, że jest źle. Jeśli ty nie
> zagłosujesz to ja chyba rzeczywiście będę popieral tomka. Nie dlatego, że
> prowadzi wszystko tak jak trzeba, ale dlatego, że jest jedynym który
> *potrafi* to prowadzić)

nie żartuj, proszę. co to kurwa jest, wybory?

wydaje mi się, że do posłania TK na ławkę rezerwowych,
nie musimy angażować wszystkich procedur znanych demokracji,
przecież TK to nie Lepper.

wystarczy powiedzieć: tomasz, od dzisiaj:

- nie zrobisz zmian na ftp-ie bez wcześniejszej
  konsultacji na pld-devel
- nie piszesz na listy ani do gazet ogłoszeń
  dotyczących PLD bez wcześniejszej
  konsultacji na pld-devel

tylko trzeba to powiedzieć wystarczająco
głośno i wyraźnie, jednoznacznie. dopiero
jak nie zadziała, to wtedy pomyślimy, co
robić dalej.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org