PLD 1.0 a sprawa polska

Sob, 23 Lut 2002, 17:18:05 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:
[..]
> Dyskusje były długie i kiedy przyszło do czynów Ty się obudziłeś i
> zacząłeś krzyczeć na wszystkich wokół, przyczepiać się do wszystkiego
> (częściowo słusznie, częściowo na oślep).

Widać be zemnie nie dało się tego zrobić .. albo moja osoba ma znacznie
marginalne a rzeczyuwiście dzisiaj jesteśmy juz gotowi na 1.0.
Mówiąc inaczje gdyby to była wyłacznie takeigo dupka ja w kwesti uporu co
do wypuszczanai wersji to pzrecież wszyscy inni mgliby zrobić to bezemnie.

[..]
> To tak tylko gwoli przypomnienia, dla tych, którzy nie chcą czytać
> archiwum. Nie pisz więc Tomku, że kogoś przekonałeś, że "to jeszcze nie
> teraz", bo argumenty, które podawałeś (poza jednym - obcięcie staroci z
> ftp'a) były... delikatnie mówiąc mało trafione. Nikogo nimi nie
> przekonałeś - dla świętego spokoju odłożone zostało wydanie.

Czas rostrzyga tutaja takei rzeczy najlepiej. Jeżeli to *wtedy* się nie
stało to tenże Czas mówi *dzisiaj* że racji niestety nie masz.