PLD 1.0 a sprawa polska

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 17:24:48 CET

On Saturday 23 February 2002 16:45, you wrote:
> Do tej pory nie uzyskałem żadnej odpowiedzi, która byłaby związana z
> tematem i szczerze mówiąc czuję się mocno zniechęcony do prowadzenia
> jakiejkolwiek dyskusji :(

Po prostu. Stworzysz standardy które nie będą nikomu przeszkadzały, to w
miarę możliwości ludzie się będą do nich stosować. Każesz im wszystko
tłumaczyć, to cie oleją. Przetłumaczysz sam i tak umieścisz w pakietach coby
niczego nie popsuć, to będziesz działał tak jak każdy inny developer i jako
taki będziesz traktowany. Będziesz wymagał jakiś specjalnych względów dla
języka polskiego, to cię oleją.

Innymi słowy rób co chcesz byle byś innym nie przeszkadzał. Wtedy możesz
liczyć na współpracę.

I żebyś nie miał złudzeń. PLD nie jest dystrybucją skierowaną na użytkownika
:)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"