Kloczek vs Dokumentacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 17:26:23 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Owszem bo bo to co powstanie nie będzie dokumentacją.

Lepsza słaba dokumentacja niż żadna.
Chyba, że wolisz twórczość pana Kuznietzova (jego "dokumentacja" jest
rozbrajająca...)

> Złudznie optyczne.

naprawdę?

> Po to żeby pomóc innym którzy Ci za kawłek w wielnasób pomogą Ci w czymś
> innym. Możesz zdawać sobie sprawę z tego że sam czegoś nie zrobisz ale
> masz pewną monetę wymienna w postaci wiedzy którą mozesz spisać. Efekt:
> osiagasz po pewnym czasid coś co niebyłbyś w stanie wykonać sam.
> Dokumentacja w tym wypadku jest efektem uboczymyn, a powstała ona w
> *potrzeby* wykonania czegoś zuuupełnie innego.
[CIACH dutkanie i kloczek na pępku świata]

??

Czyli mam napisać dokumentację do vlanów, bo potrzebuję opisu jak zrobić
pocztę po ssl'u??? buahahaha.

_perspektywicznie_ oczywiście, że masz rację, ale... dokumentacji nie
pisze się w nadziei, że ktoś inny napisze dla mnie jej inny fragment.
Piszę się z nudów, kiedy nie ma się już nic innego do roboty. Albo pisze
się, bo w inny sposób nie potrafi/nie chce się pomóc przy danym projekcie.
Taka jest prawda, a nie jakieś iluzoryczne nadzieje "ja napiszę - to ktoś
dla mnie napisze".

Taki jest brutalny świat. Witamy w nim.

Inna sprawa, że aktualnie trzebaby zacząć wymagać od ludzi, którzy robią
jakiś soft w "naszej stajni" (rc-script, instalator, rc-boot, geninitrd,
whatever) robienia dokumentacji, bo inaczej ona nigdy nie powstanie.

pieeeekna idea....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...