Kloczek vs Dokumentacja

Sob, 23 Lut 2002, 17:45:23 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:
[..]
> [CIACH dutkanie i kloczek na pępku świata]

Jeżeli uważasz że osianie własnego celu jest byciem pemkiem świata to to
jest drobra pomyłka. To co robiłem np. wrzucajac pakiety do RH contrib nie
robiłem po to żeby wybić się. Oprócz mnie w contrib mieszało jeszcze kilka
innych osób (Tom Myklemburt, Martino Marzani ..). Nawet nie wiesz ile razy
nawzajem zdażało nam się poprawiać wzajemnie zasoby preparowane przez
pozostałych z tej choćby trójki. Wszystko to ładnie pięknie tylko że z
efektami swojej pracy nie mogliśmy się efektywnie przebic do ludzi z RH. A
celem nie było zatrudnienie w tej firmie co utwalenie pewncyh zmian które
proponowaliśmy w samej dystrybucji. To była mordega dlatego RHCN sie
rozpadło na zrycznie w zasadzie ludzi z RH po mimo tego że z wieloma
zmianami mi czy np. Marzaniem udawało się pzrebić do dystrybucyjnych
pakietów (czego ślady można znaleźć do dzisiaj w changelogach pakietów
RH). Piwerwszy z naszej trójki odpadł Myklemburt. Niedługo potem Marzani.
Ja byłem chyba najbardziej uparty ale też w pewnym momencie dałem za
wygraną i zacząłem szukać ludzi znacznie bliżej .. w efekcie czego
spotakałem się potem z Wojtkiem i klejnymi osobami. Jeżeli widzisz w tym
chęc bycia pępkiem czegokolwiek to wiedz że nie to mnie pchało do tego
wszystkiego.
Wiem że za jakiś czas efekt tteg zaniechania ze strony RH żenie chcieli
"wydutkać" mnie czy innych bedzie taki PLD będzie za kawałek tym czym RH
by mogło być .. jeszcze nie teraz ale pewien że jesteśmy zdolni do tego
żeby tak właśnie sie stało .. i TO będzie niejako efekt
uboczny/konsekwencja braku czyjeś wyobraźni coś na czym de facto ani
ptrzynajmniej mi nigdy nie zależało ani w pierwszym rzędzia zależeć nie
będzie.