do czego sluzy plik vote

Sob, 23 Lut 2002, 19:15:41 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Jeśli ktoś ma wątpliwości. Plik vote nie służy do tego, by poprzeć obecny
> projekt SC. Plik vote służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia ilu developerów
> jest za zmianą.

To chyba prościej przekonać się o tym śledząc aktywność na commit listach
:)

> W momencie w którym okaże się, że dużo osób chce zmian (jeszcze raz powtarzam
> - jakichkolwiek zmian), to się przejdzie do omawiania szczegółów.

"A idź sobie gdzie chcesz byleś nie przeszkadzał mi samemu w robieniu
czegoś innego" (co powie jeszcze wiele osób). Kwestia w tym że jeżśzeli
zamierzasz bawić się w organizowanie Towarzystwa Wzajemnej Adoracji to rób
proszę to jednak gdzie inadziej.