do czego sluzy plik vote

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:26:58 CET

On Saturday 23 February 2002 19:15, you wrote:

> "A idź sobie gdzie chcesz byleś nie przeszkadzał mi samemu w robieniu
> czegoś innego" (co powie jeszcze wiele osób). Kwestia w tym że jeżśzeli
> zamierzasz bawić się w organizowanie Towarzystwa Wzajemnej Adoracji to rób
> proszę to jednak gdzie inadziej.

Nie rozumiem o czym mówisz. Jeśli nie zauważyłeś wszyscy produkują
gigantyczne ilości maili denerwując się na obecny stan rzeczy. Jeśli się
okaże, że ci "wszyscy" to 10 osób z 60 developerów, to wtedy będziesz miał
"fakt". Innymi słowy wszystkie maile serka i innych będziesz mógł kwitować tą
liczbą. Ja po prostu chcę sprawdzić na ile głosy świętego oburzenia na obecny
stan rzeczy przekładają się na ilość developerów chcących poprzeć
wprowadzanie zmian (tzw. signal to noise ratio).

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"