SC Kabaret

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:37:44 CET

On Saturday 23 February 2002 19:27, you wrote:
> Panowie,
> zamiast zabaw w SC można wpisać TK do killfile oraz zabrać mu
> uprawnienia do roszad na ftp.pld.org.pl - na jedno wyjdzie.

Hmmm... w tym momencie zachowujesz się dokładnie jak TK :)
Czyli totalna dyktatura. Witek cię poparł (tak jak wrobell TK) i mamy już dwa
obozy. Może jeszcze jeden?

A może zróbmy to co się robi, gdy kilka osób nie może się dogadać? Sprawdźmy
czego chce *większość*?

(nawiasem mówiąc: serek - ty najwięcej krzyczysz, że jest źle. Jeśli ty nie
zagłosujesz to ja chyba rzeczywiście będę popieral tomka. Nie dlatego, że
prowadzi wszystko tak jak trzeba, ale dlatego, że jest jedynym który
*potrafi* to prowadzić)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"