SC Kabaret

Sob, 23 Lut 2002, 19:41:34 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:

> Panowie,
> zamiast zabaw w SC można wpisać TK do killfile oraz zabrać mu
> uprawnienia do roszad na ftp.pld.org.pl - na jedno wyjdzie.
>
> Jak się TK ustatkuje, zainstaluje ispella, przestanie
> realizować swoją "jedyną słuszną" politykę dystrybucji,
> sytuacja się sama znormalizuje.
>
> Chciałbym zauważyć, że poza TK nie mamy żadnego problemu
> z dogadaniem się, wystarczy kilka dni przez jakimiś
> zmianami organizacyjnymi puścić informację na pld-devel,
> i wszystkim się to zwykle udaje.
>
> Jeśli jednak SC, to niestety musimy go wybrać demokratycznie,
> [...]

Pierwszy od dłuższego czasu głos rosądku z Twojej strony. Serku tylko nie
zapomnij że tego samego czego w imięrozsądku będzie wymagać odemnie tego
samego i ja bendę wymagał. Czyli zaczynamy nareszcie zdawać sobie lepiej z
sieci powiązań jakie opisuję od dłuższego czasu, jakie nas trzymaj nas w
kupie.