do czego sluzy plik vote

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:44:40 CET

Dnia Sat, 23 Feb 2002 19:34:32 +0100 (CET)
Krzysiek Taraszka napisał(a):

>Zapewniam, powinno wszystko pozostac po staremu, wszytkie pomysly bedą
>rozwazane tak jak teraz, nic sie poprostu nie zmieni, oprocz tego, ze
>kloczek nie bedzie sam, a bedzie nasz kilku. OT cale to zamieszanie.

Hm, jak już pisałem jestem tu od niedawna.
Ale jeśli bym miał tu wrzucić moje 3 grosze to właśnie takie rozwiązanie
by było najlepsze...POMOC dla kloczka a nie fuckanie na niego. Nie wiem,
może on rzeczywiście jest *zły* ale ja tego stwierdzić nie jestem w
stanie. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!