do czego sluzy plik vote

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:48:08 CET

On Saturday 23 February 2002 20:44, you wrote:
> Hm, jak już pisałem jestem tu od niedawna.
> Ale jeśli bym miał tu wrzucić moje 3 grosze to właśnie takie rozwiązanie
> by było najlepsze...POMOC dla kloczka a nie fuckanie na niego. Nie wiem,
> może on rzeczywiście jest *zły* ale ja tego stwierdzić nie jestem w
> stanie. :)

On nie jest zły. Reszta po prostu uważa, że on sam sobie nie radzi jak trzeba
i chcą mu pomóc. A on tej pomocy nie chce i robi co chce. A później wynikają
z tego jebutne dyskusje o dupie maryni, bo kloczek zdania i tak nie zmieni, a
ludzie tylko na niego krzyczą i gówno robią (vide serek który chce kloczka po
prostu zignorować... i co to da?)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"