SC Kabaret

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 23 Lut 2002, 19:48:37 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Pierwszy od dłuższego czasu głos rosądku z Twojej strony. Serku tylko nie
> zapomnij że tego samego czego w imięrozsądku będzie wymagać odemnie tego
> samego i ja bendę wymagał. Czyli zaczynamy nareszcie zdawać sobie lepiej z
> sieci powiązań jakie opisuję od dłuższego czasu, jakie nas trzymaj nas w
> kupie.

Tomku, ja nie Twój wróg - tylko że musisz po prostu przemyśleć
sprawę polepszenia public relations, gdyż inaczej przegrasz _naszą_ sprawę.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org