SC Kabaret

Sob, 23 Lut 2002, 19:57:34 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Tomku, ja nie Twój wróg - tylko że musisz po prostu przemyśleć
> sprawę polepszenia public relations, gdyż inaczej przegrasz _naszą_ sprawę.

Ja sobie zdaje sprawę z tego że nie wystepujesz w roli wroga i nawet
zauważ że nie staram się tego w ten sposób traktować. Poprostu czasami w
swoim formaliźmie zapędzasz się za daleko .. na tyle daleko że głupio jest
Ci samemu przyznać się "zapędziłem się". Zdaje sobie sprawę z tego nie
wszysko jest dla Ciebie choćby jasne od razu i tak jak przy poprzedniej
okazji Twoje milcznie po moich ostanich wyjaśnieniać traktować bym chciał
raczej jako takie właśnie niewypowidziane na głos "zapędziłem się".