SC Kabaret

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 23 Lut 2002, 19:56:14 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Nie mogę od dzisiaj NIE robić czagoś czego dotąd nie robiłem. To co
> napisałem na pcol było tylko zarysem tego co się ma dziać (nie chciałem
> nikomu zbytni w tym i sobie samemu wiązać rąk) i tak też widąć że zostało
> to potraktowane np. na LN czy 7Gr. Termin został WCZEŚNIEEJ ustalony
> TUTAJ. Jezlei ktoś to pzrespał to wybacz ale ni metody na to zeby mieć
> 100% pewności że konkretna wiadomość dotarła do wszystkich któtrzy
> wykonali choć jedna zmiane w repo.

O terminie rzeczywiscie dyskutowaliśmy, ale to nie powód,
żebyś wyskakiwał z takim ogłoszeniem na newsy, gdyż
widząc je, miałem wrażenie, że nie umiem czytać.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org