SC Kabaret

Sob, 23 Lut 2002, 19:53:28 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:

> wystarczy powiedzieć: tomasz, od dzisiaj:
                                ^^^^^^^^^^

[..]
> - nie piszesz na listy ani do gazet ogłoszeń
>   dotyczących PLD bez wcześniejszej
>   konsultacji na pld-devel

Nie mogę od dzisiaj NIE robić czagoś czego dotąd nie robiłem. To co
napisałem na pcol było tylko zarysem tego co się ma dziać (nie chciałem
nikomu zbytni w tym i sobie samemu wiązać rąk) i tak też widąć że zostało
to potraktowane np. na LN czy 7Gr. Termin został WCZEŚNIEEJ ustalony
TUTAJ. Jezlei ktoś to pzrespał to wybacz ale ni metody na to zeby mieć
100% pewności że konkretna wiadomość dotarła do wszystkich któtrzy
wykonali choć jedna zmiane w repo.