do czego sluzy plik vote

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 23 Lut 2002, 20:03:22 CET

--->[Quoting ZyTeK <zytek w pld.org.pl>:]

> Hm. Czyli w tej całej jebitnej dyskusji (mam jeszcze 50 nieprzeczytanych
> maili i co kilkanascie sekund nowe dochodzą ;)) chodzi o to, aby
> przystopować kloczka i aby np. najpierw nam wysłał to ogłoszenie na
> p.c.o.l., my to sobie przejżymy, ew. poprawimy i potem jako developerzy
> wyślemy oficjalne ogłoszenie na p.c.o.l. ?

Mniej więcej masz rację, tylko że problem z TK jest większy,
gdyż ma właściwie nieograniczone możliwości, z których
często w sposób nieprzewidywalny, korzysta, wpływając
raz negatywnie, raz pozytywnie na naszą wspólną pracę.

Chodzi o wyeliminowanie tych negatywnych posunięć,
nie ograniczając dobra, jakie TK powoduje.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org