do czego sluzy plik vote

Sob, 23 Lut 2002, 20:25:13 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:
[..]
> Mniej więcej masz rację, tylko że problem z TK jest większy,
> gdyż ma właściwie nieograniczone możliwości, z których
> często w sposób nieprzewidywalny, korzysta, wpływając
> raz negatywnie, raz pozytywnie na naszą wspólną pracę.

Wiesz Serku .. jakbyś się przyjrzał to zapewne sam byś stwierdził coś na
co ja sam wpałem jeszcze jak na much wołałem ptapty, że najwieksze
ogranicznia nas samych tkwią w nas samych. Kurcze jaknbym ja chciał żeby
wiecej było takich wariatów jak ja (o co staram się o to dość uslnie ;)

Nawet gdybyś chciał mnie ograniczyć to to Ci się nie uda. Musiałbyś mnie
zgładzić, a o to Cie jeszcze nie podejrzewam ;)

> Chodzi o wyeliminowanie tych negatywnych posunięć,
> nie ograniczając dobra, jakie TK powoduje.

Ech .. żebyś sam sopbie także raczył lepiej zdawać sprawę z własnych
negatywnych posunięć :>