SC Kabaret

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:21:03 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pewne błedy popełniłem tylko dlatego że robiłem to pierszy raz.
> Czy to mnie czegoś nauczyło to beziesz miał okazję sam się przekonać.

...po kolejnym poscie z zaskoczenia...?

> [..]
> Owszem. tak tylko na marginesie .. że do konkretnych błędów pzrznalem się
> niejako tak szybko jak to tylko było możliwe.
> Niemniej metoda działnai z zaskoczenia "z lekka" uwazam że jest jednak
> dobra (chodzi tylko o treść i konkretna godzine puszczenia anonsu :)

Dlaczego sie tak przy tym upierasz??????

Nie przyjdzie ci do glowy, ze takie zbiorowe pisanie nie jest zle, a
przynajmniej nikt nie jest zdziwiony, kiedy znajomy mu mowi, ze "ale post
kloczek dal na pcol"???
Przyklad konstruktywnego tworzenia tekstu byl przy niedawno przy tekscie
bonkey'a. Zle bylo? Dlugo???

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...