SC Kabaret

Sob, 23 Lut 2002, 20:40:03 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:
[..]
> Nie przyjdzie ci do glowy, ze takie zbiorowe pisanie nie jest zle, a
> przynajmniej nikt nie jest zdziwiony, kiedy znajomy mu mowi, ze "ale post
> kloczek dal na pcol"???

Sam widzisz .. pierwsze skojarzenie bło nie z PLD. To był pierwszy taki
list bardziej publicznie traktujacy o temacie. Uważałem że dobzre byłby
połaczyć to ze swego rodzaju "balonem próbnym" ale żeby to był jednak
anons. Co uważam że jednak się udało. Teraz wiemy juz wiecej o tym jak
jesteśmy i jak mozemy być przyjęci i możan dizałć mniej stohastycznie.