O Kloczku, serku, arekmu, przyslosci PLD, i obecnej sytuacji

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:28:50 CET

On Sat, 23 Feb 2002, ZyTeK wrote:

> Jak dla mnie - świetne rozwiązanie. Byle tylko łatwo się nad tym pracowało
> (ach te brancze...) ;)
Tu nie ma nad czym plakac.
teraz robisz tak:
cvs -z9 get SPECS
i masz spece z HEAD (glowne drzewko w cvs.pld.org.pl), i tak zostanie.
PLD-1.0 moglo by byc przeniesione w PLD-1.0 branch lub STABLE (raczej nie,
bo ze stable PLD-2.0 bedzie sie gryzlo)
jesli znajdziesz bug pakiecie z PLD-2.0 to poprawiasz go, jesli w STABLE
PLD-1.0 znajdziesz ty lub ja bug, tez poprawiam. Cala filozofia.
Aby zassac (jak juz PLD-1.0 wyjdzie) PLD-1.0 to zrobisz to tak:
cd SPECS
cvs up -r NAZWA_BRANCHA_STABLE
i to wszystko, poprawisz commitniesz, a za pol roku bedziemy mieli troche
security fixow dla PLD-1.0, wtedy bedzie mozna PLD-1.1 wydac

> Ten tego...sam zaczynam z tym wszystkim i mogę robić notatki z tego co się
> nauczyłem w ciągu poprzednich dni. Po sklejeniu tego wyszło by coś na styl
> "Poradnik początkującego developera" albo "PLD - Praktyczne rozwiązania"
> albo jeszcze np. "PLD jako serwer sieci LAN" i tym podobne dokumenty.
> Więc..hm..chciałem zostać programistą, potem adminem(tm) ale chyba pomogę
> przy pisaniu tej dokumentacji. ;)

WIec jak chcesz pisac, dowiedz sie od serka czego mu brakuje w wizji
swojej dokumentacji.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)