O Kloczku, serku, arekmu, przyslosci PLD, i obecnej sytuacji

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 21:23:52 CET

Dnia Sat, 23 Feb 2002 20:12:05 +0100 (CET)
Krzysiek Taraszka napisał(a):

>- PLD-2.0:
>	robimy to co teraz, czyli nowosci, nowosci, nowosci
>
>- PLD-1.0 to co zamykamy jako stable
>	PLD-1.1 - fixy dla PLD-1.0
>		!!! wypuszczamy jako pelne distro

Jak dla mnie - świetne rozwiązanie. Byle tylko łatwo się nad tym pracowało
(ach te brancze...) ;)

>	Do czasu PLD-1.1 trzeba by ludzi zebrac do pisania pld-doc.
>	Dobrym pomyslem są ludzie z FAQ, ew ja moge cos doskrobać

Ten tego...sam zaczynam z tym wszystkim i mogę robić notatki z tego co się
nauczyłem w ciągu poprzednich dni. Po sklejeniu tego wyszło by coś na styl
"Poradnik początkującego developera" albo "PLD - Praktyczne rozwiązania"
albo jeszcze np. "PLD jako serwer sieci LAN" i tym podobne dokumenty.
Więc..hm..chciałem zostać programistą, potem adminem(tm) ale chyba pomogę
przy pisaniu tej dokumentacji. ;)

>Obecna sytuacja:
>
>PARANOJA!

Nie jest źle. :)
Przecież mamy nowe ikonki, no nie ? :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!