O Kloczku, serku, arekmu, przyslosci PLD, i obecnej sytuacji

Sob, 23 Lut 2002, 20:44:38 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl>:]

> Tu muszę zaprotestować - do Tomka nic nie mam, obiektywnie
> oceniam jego wpływ na dystrybucję. Prywatnie - lubię go.
> Chętnie piwko wypiję.

Na tym cały urok tego polega że faktyczne intencje dla kogoś kto nagle
dołączył z boku nie koniecznie musża być widoczne :)
Niemneij spieranie się uważam i tak za dobrą metodę w sytuacji kiedy
operuje się na na polu na którym się wczęniej nie było. Adrenalina
wyostrza na krótki moment zmysły i pozwala w sytuacji krycycznej dostrzec
więcej :)

Cały ambaras w tym że trzeba wiedzieć zarówno kiedy zacząć jak i kiedy
skończyć :> .. nad czym udaje się nam coraz lepiej panować :)