Makro requires_kernel_releq

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 24 Lut 2002, 13:35:42 CET

W liście z nie, 24-02-2002, godz. 13:12, Arkadiusz Miskiewicz pisze:
> Założenie było takie, że masz wiele pakietów kernel oraz tylko jeden
> kernel-headers.

A jak mam dwa jądra dystrybucyjne (np. 2.2 i 2.4) i chcę sobie dla obu
skompilować jakiś moduł? Bawić się w przeinstalowywanie kernel-headers?

> To co zrobiłeś też nie jest dobre bo musi być zależność
> od release pakietu kernel (sorry no bonus).

Rozwiń tę myśl, bo nie za bardzo rozumiem.

> które

requires_kernel_releq

> A skąd wytrzasnąć release pakietu kernel?

A po co? Od zawsze przy kompilacji modułów wersję jądra braliśmy z
%{_kernelsrcdir}/include/linux/version.h (wcześniej
s#%{_kernelsrcdir}#/usr/src/linux#).

|   In God we trust. All others must   :            Pawel Sakowski   |
|  present a valid X.509 certificate.  :   <pawel w sakowski.eu.org>   |