Makro requires_kernel_releq

Nie, 24 Lut 2002, 14:10:22 CET

Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org> writes:

> A jak mam dwa jądra dystrybucyjne (np. 2.2 i 2.4) i chcę sobie dla obu
> skompilować jakiś moduł? Bawić się w przeinstalowywanie kernel-headers?
Wymyśl lepsze rozwiązanie niż zaproponowane albo się z tym pogodz.

> Rozwiń tę myśl, bo nie za bardzo rozumiem.
Nie chce mi się każdemu z osobna tego tłumaczyć. Było już wałkowane dwukrotnie:
http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:sss:9881:200201:gghdogblgpinjanepmei#b
http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:sss:12494:200202:jmfanoijogmfabajicmo#b

> A po co? Od zawsze przy kompilacji modułów wersję jądra braliśmy z
> %{_kernelsrcdir}/include/linux/version.h (wcześniej
> s#%{_kernelsrcdir}#/usr/src/linux#).
Patrz na powyższe linki.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr