Makro requires_kernel_releq

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 24 Lut 2002, 14:37:42 CET

W liście z nie, 24-02-2002, godz. 14:10, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Nie chce mi się każdemu z osobna tego tłumaczyć. Było już wałkowane dwukrotnie:
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:sss:9881:200201:gghdogblgpinjanepmei#b
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:sss:12494:200202:jmfanoijogmfabajicmo#b

A, o to chodzi! Chyba "-%{release}" miało trafić do EXTRAVERSION?
Odpadłyby te pieprzone symlinki w /lib/modules.

A jeśli nie, to po mojemu się faktycznie nie da. W takim razie proponuję
makro %requires_kernel_up_releq:

%(LC_ALL="C" rpm -q --queryformat 'Prereq:kernel-up =
%%{VERSION}-%%{RELEASE}' kernel-headers`ls -l /usr/src/linux|sed
's/.*linux-/-/'` | grep -v "is not")

i to samo s/up/smp/g. Do wstawienia w spece przez
%{!?_without_dist_kernel:%requires_kernel_up_releq}.

A jakbyśmy się później (dlaczego nie już teraz?) zdecydowali na rel w
EV, to trzeba będzie tylko przedefiniować te makra (na Requires:
kernel-XX = %{_kernel_ver}) i przebudować pakiety. Acha, może by wstawić
_kernel_ver do makr?

|   In God we trust. All others must   :            Pawel Sakowski   |
|  present a valid X.509 certificate.  :   <pawel w sakowski.eu.org>   |