Co z tymi fontami ?

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Nie, 24 Lut 2002, 22:23:36 CET

Właśnie zrobiłem dist-upgrade. Większość tego updateu to były Xy 4.2.0.
Instalacja poszła bez problemu, ale czcionki już nie są te same :(

Na pierwszy rzut oka to nie wygłąda tak źle:
http://abomb.one.pl/~zytek/pld/screenshot1.png

Ale to nie jest ta jakość, która była wcześniej.
I czcionka na "belce tytułowej" jest jakaś...duża. :)

Zaznaczam, że ani teraz ani  wcześniej nic nie zmieniałem w ustawieniach
czcionek.

To wina czcionek, czy ustawień? Bo jak to pierwsze, to sobie skopiuję
fonty ze starszych pakietów.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!