Co z tymi fontami ?

Marcin Wojtczuk fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 24 Lut 2002, 23:59:47 CET

In the thread Co z tymi fontami ?
You wrote:
> Właśnie zrobiłem dist-upgrade. Większość tego updateu to były Xy
> 4.2.0. Instalacja poszła bez problemu, ale czcionki już nie są te
> same :(
>
> Na pierwszy rzut oka to nie wygłąda tak źle:
> http://abomb.one.pl/~zytek/pld/screenshot1.png

Wygląda obrzydliwie :/
Zobacz moje:
http://boo.pl/~fastviper/doc/mozilla.png

> Ale to nie jest ta jakość, która była wcześniej.
> I czcionka na "belce tytułowej" jest jakaś...duża. :)

Wyleciały czcionki 100dpi, a czcionka która do tej pory była w tytule
została zamieniona na fixed (bo znikła) -- to tak na oko.

> Zaznaczam, że ani teraz ani  wcześniej nic nie zmieniałem w
> ustawieniach czcionek.
>
> To wina czcionek, czy ustawień? Bo jak to pierwsze, to sobie
> skopiuję fonty ze starszych pakietów.

Standardowo stawiam na fonts.dir, fonts.alias fonts.scale.
/me rozwiązał sprawę banalnie: zostawiłem w systemie _tylko_ czcionki
True Type z windowsa..

Tylko fonts.alias sobie shakowałem ;>

--
    [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]