php (Re: kloczek, gnucash, g-wrap trzecie podejście)

Nie, 24 Lut 2002, 22:16:48 CET

On Sun, 24 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
[..]
> php-4.1.1-2 tez ci dzialalo

"A u was biją murzynów".
Powtórzę to co napisałęm poprzednio, że zostało zmienine rel na pełne i
zmiena próbna nie byłą robiona na *branchu*.
Sprawdzać nie mam fizycznej możliwości wszystkich rzeczy i żaden z nas
tego nie robi więc czepiającego sie o to że też tego nie robię mogę co
najwyżej wysłąć na /dev/drzewo.
Każdy bierze odpowiedzialniość tylko za to co zrobił w tym i za to jaki
poprawki wrzucił więc o to że po wrzuceniu kilku patchy moze komuś coś nie
działało (akurat w tym na czym testowałem rel 2 mi działało) proszę mieć
pretensje do autora konkretncy zmiana. JASNE ?