php (Re: kloczek, gnucash, g-wrap trzecie podejście)

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Nie, 24 Lut 2002, 23:42:13 CET

Dnia Pańskiego 24 Feb, 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> Sprawdzać nie mam fizycznej możliwości wszystkich rzeczy i żaden z nas
> tego nie robi więc czepiającego sie o to że też tego nie robię mogę co
> najwyżej wysłąć na /dev/drzewo.

Jak nie masz możliwości sprawdzać to se odpuść, a nie
zmieniasz a potem ludzie klną że nie działa.

Po prostu nie masz zamiaru testowąc to olej, bo ludzie
zainteresowani pakietem zmieniają i testują i jak nie
działa coś to nie proszą o STB.

Martii