php (Re: kloczek, gnucash, g-wrap trzecie podejście)

Nie, 24 Lut 2002, 23:25:08 CET

On Sun, 24 Feb 2002, Michal Kochanowicz wrote:
[..]
> Albo siedzi od dwóch dób i kompiluje w kółko QT. I nagle musi się
> jeszcze wziąść za naprawianie gnucash bo ten znowu przestał działać.

Dlaczego musisz ? Tylko ty to potrafisz zrobić ? Skoro jesteś zajety qt to
wystarczy napisać tylko co jest nie tak. Po za tym użwanie słowa "nagle"
jest tu lekko przesadzone:

$ cvs log gnucash.spec
RCS file: /cvsroot/SPECS/gnucash.spec,v
Working file: gnucash.spec
head: 1.51
branch:
locks: strict
access list:
symbolic names:
        STABLE: 1.48
        gnucash-1_6_5-5: 1.48
                         ^^^^
keyword substitution: kv
[..]
revision 1.48
date: 2002/02/13 14:39:27;  author: kloczek;  state: Exp;  lines: +48 -27
      ^^^^^^^^^^
- added info patch and modifu %pst/%postun for regenerate info index,
- added am15 patch and full regenerate am/ac/lt suit in %build,
- spec adapterized,
- some cosmetics.

$ date
nie lut 24 23:23:37 CET 2002
        ^^

Owszem możesz mieć pretensje ze coś nie działo/że zostało zepsute ale też
sposób w jaki to robisz jest conajmneij mało wybredny (tak jakbym
dodatkowo jeszcze był odpowidzialny za choćby klusz, podwódź w Bangladeszu
i wysokie podatki).