php (Re: kloczek, gnucash, g-wrap trzecie podejście)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 24 Lut 2002, 23:41:13 CET

On Sun, Feb 24, 2002 at 11:25:08PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dlaczego musisz ? Tylko ty to potrafisz zrobić ? Skoro jesteś zajety qt to
Muszę == mam potrzebę skorzystania z programu.

> wystarczy napisać tylko co jest nie tak. Po za tym użwanie słowa "nagle"
Po kilkudniowej przerwie wykonałem dzisiaj upgrade systemu. W tym
g-wrap. Po tej operacji gnucash przestał działać. A nie miałem już
skompilowanych wcześniej przez sibie rpm'ów.

> Owszem możesz mieć pretensje ze coś nie działo/że zostało zepsute ale też
> sposób w jaki to robisz jest conajmneij mało wybredny (tak jakbym
Trochę mi się nazbierało różnych spraw i chyba zaczynają mi puszczać
nerwy. Przepraszam.

> dodatkowo jeszcze był odpowidzialny za choćby klusz, podwódź w Bangladeszu
> i wysokie podatki).
Ty wykonałeś upgrade g-wrap.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--