PostgreSQL 7.2-4 błędy

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 25 Lut 2002, 16:13:51 CET

Witam!

    Znowu się będę czepiał postgresql'a... Próba update z 7.1.3-12 na
7.2-4 nie powiodła się:
Wypisał, że muszę zrobić dumpa i po update'cie restore... i tyle.
Zrobiłem dumpa ręcznie, wywaliłem postgresql'a, postawiłem nowego i
restore. Ale przy dumpie postres zapisuje sobie
ścieżki do dodatkowych modułów -- nię będą się rozwidził, jak to robi. W
każdy razie, te ścieżki bezwzględne w pliku zrobionym przez pg_dumpall
są... Podczas odtworzenia bazy na nowej wersji postgresql, te moduły są
już w innym miejscu i wszystkie funkcje w PL/pgSQL'u oraz w PL/Perlu po
restore diabli wzieli ...

W 7.1.3 moduły były w
/usr/lib/psql/modules

teraz są w
/usr/lib/postgresql/

Dlaczego to się zmieniło? ... Dlaczego takie zmiany są przeprowadzane
bez jakiejkolwiek konsultacji na liście? Zaczynam tracić zaufanie do PLD...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com