PostgreSQL 7.2-4 błędy

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 25 Lut 2002, 15:19:52 CET

On Mon, Feb 25, 2002 at 03:13:51PM +0000, Robert Grabowski wrote:
> [...]
>
>    Znowu się będę czepiał postgresql'a... Próba update z 7.1.3-12 na
> 7.2-4 nie powiodła się:
> Wypisał, że muszę zrobić dumpa i po update'cie restore... i tyle.
> Zrobiłem dumpa ręcznie, wywaliłem postgresql'a, postawiłem nowego i
> restore. Ale przy dumpie postres zapisuje sobie
> ścieżki do dodatkowych modułów -- nię będą się rozwidził, jak to robi. W
> każdy razie, te ścieżki bezwzględne w pliku zrobionym przez pg_dumpall
> są... Podczas odtworzenia bazy na nowej wersji postgresql, te moduły są
> już w innym miejscu i wszystkie funkcje w PL/pgSQL'u oraz w PL/Perlu po
Możesz poprawić dump-a o ile to dump tekstowy. Prosty skrypt dla sed-a
powinien wystarczyć.

> W 7.1.3 moduły były w
> /usr/lib/psql/modules
>
> teraz są w
> /usr/lib/postgresql/
>
> Dlaczego to się zmieniło? ...
Przegrepowałem nasze patch-e do postgresql-a. Wygląda na to, że zostało
to zmienione przez team postgresql-a. Nie jestem do końca tego pewien
bez zaglądania w źródła na co nie mam obecnie czasu, wybacz.

> Dlaczego takie zmiany są przeprowadzane
> bez jakiejkolwiek konsultacji na liście? Zaczynam tracić zaufanie do PLD...
Informacje o wypuszczaniu postgresql-a 7.2 pojawiały się na liście.
Pakiety wakowały też odpowiedni czas w test.

    wrobell <wrobell w ite.pl>