PostgreSQL 7.2-4 błędy

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 25 Lut 2002, 16:32:00 CET

wrobell wrote:
> [...]
[...]
> Możesz poprawić dump-a o ile to dump tekstowy. Prosty skrypt dla sed-a
> powinien wystarczyć.

Hmmm... Myślałem, że rpm robi to automagicznie. Zobaczyłem w secu, że
nie... Mimo wszystko jakieś ostrzeżenie o kłopotach z PL/* powinno być...

> Przegrepowałem nasze patch-e do postgresql-a. Wygląda na to, że zostało
> to zmienione przez team postgresql-a. Nie jestem do końca tego pewien
> bez zaglądania w źródła na co nie mam obecnie czasu, wybacz.

A to sorki...

> Informacje o wypuszczaniu postgresql-a 7.2 pojawiały się na liście.
> Pakiety wakowały też odpowiedni czas w test.

Ciężko mi jest na maszynach produkcyjnych instalować pakiety z test... :)

Następnym razem postaram się być bardziej wyrozumiały...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com