draft release

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pon, 25 Lut 2002, 16:21:16 CET

On Mon, 25 Feb 2002 16:12:10 +0100, you wrote:
>Po kiego w ogóle wrzucać rzeczy *niebudujące się* czy *niedziałające* ?!
>Nie można robić pakietu lokalnie i jak się buduje/działa wrzucać do cvs
>i wtedy inni mogliby kombinować, jeżeli im by niedziałało/niebudowało sie?
>Nie rozumiem takie dłubania w cvsie... - 5 commitów, a pakiet nawet się
>nie buduje, parodia.

A nie pomyślałeś że mogę np. wrzucić pakiet i poprawić w nim wszystko co o
nim wiem że powinno być poprawione aby działał on poprawnie w PLD ale nie
potrafię już niestety poprawić go na okoliczność budowania się z nowym
autoconf'em czy gcc ale są osoby dla których to 5s. roboty. Przecierz CVS
jest do takich sytuacji wręcz stworzony więc dlaczego miałbym nie wrzucić
jakiegoś niekompilującego się pakietu do repo? Tak apropo to tak właśnie
wrzuciłem aide, które początkowo się nie budowało w PLD, ale dzięki pracy
zbiorowej doprowadziliśmy ten pakiet do przyzwoitej funkcjonalności. Po
prostu nie każdy zna się na wszystkim.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć