draft release

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 25 Lut 2002, 17:57:42 CET

On Mon, Feb 25, 2002 at 04:21:16PM +0100, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> A nie pomyślałeś że mogę np. wrzucić pakiet i poprawić w nim wszystko co o
> nim wiem że powinno być poprawione aby działał on poprawnie w PLD ale nie
> potrafię już niestety poprawić go na okoliczność budowania się z nowym
> autoconf'em czy gcc ale są osoby dla których to 5s. roboty. Przecierz CVS
> jest do takich sytuacji wręcz stworzony więc dlaczego miałbym nie wrzucić
> jakiegoś niekompilującego się pakietu do repo? Tak apropo to tak właśnie
> wrzuciłem aide, które początkowo się nie budowało w PLD, ale dzięki pracy
> [...]

Ekhm, to wydaje mi się mało sensowne (owszem, widzę przypadki, że w
pliku .spec jest info o niebudowaniu i prośba o dokończenie - to rozumiem),
gdy *jedna* osoba robi to o czym pisałem - to jest dla mnie takie dziwne.
A później taki pakiet, który się przypadkiem zbudował, ale nie działa,
nie ląduje nawet w /test tylko od razu w /
Są też częste przypadki wielokrotnych commitów, które można by zastąpić
jednym, a nie rozciągać to na tygodnie lub krótkie serie.

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846