Splash dla GNOME

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Wto, 26 Lut 2002, 19:15:54 CET

FastViper zrobił całkiem fajne splash-logo dla KDE, chciałem mieć też
PLDowe logo startowe w GNOME więc ruszyłem różne narzędzia
no i popełniłem takie cuś:
http://abomb.one.pl/~zytek/pld/gnome-splash-1.4.0.png

Tak sobie myślę...stworzyć np. pakiet gnome-splash czy podmienić
oryginalne splash logo w gnome-core
Rozumiem, że logo może się niektórym/większości nie podobać, więc
najlepiej je chyba wrzucić w osobny pakiecik... Chociaż....no nie wiem... :)

I przy okazji pytanie. Jeśli osobny pakiet....
to w pakiecie plik np. gnome-pldsplash.png i w $postin zrobic
"mv /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-splash-1.4.0.png /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-splash-old.png"
a potem
"mv /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-pldsplash.png /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-splash-1.4.0.png ?
No i odwrotnie w %postun. Tak to zrobić, czy jakieś inne rozwiązanie?

A jeśli dodać do gnome-core...to w formie patcha na źródła? Tzn. w patchu
byłby jakby nowy obrazek i przy patchowaniu by nadpisał stary... Czy też
jako SourceX a potem podobny numer ze zmianą nazwy pliku?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!