Splash dla GNOME

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 26 Lut 2002, 18:31:21 CET

On Tue, 26 Feb 2002, ZyTeK wrote:
> FastViper zrobił całkiem fajne splash-logo dla KDE, chciałem mieć też
> PLDowe logo startowe w GNOME więc ruszyłem różne narzędzia
> no i popełniłem takie cuś:
> http://abomb.one.pl/~zytek/pld/gnome-splash-1.4.0.png

Powiem szczerze - akurat ten obvrazek mi się nie podoba... Te ciemne plamy
nie są atrakcyjne..

> Tak sobie myślę...stworzyć np. pakiet gnome-splash czy podmienić
> oryginalne splash logo w gnome-core
> Rozumiem, że logo może się niektórym/większości nie podobać, więc
> najlepiej je chyba wrzucić w osobny pakiecik... Chociaż....no nie wiem... :)

Raczej podmienić - ale nie na to akurat :)

> I przy okazji pytanie. Jeśli osobny pakiet....
> to w pakiecie plik np. gnome-pldsplash.png i w $postin zrobic
> "mv /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-splash-1.4.0.png /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-splash-old.png"
> a potem
> "mv /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-pldsplash.png /usr/X11R6/share/pixmaps/splash/gnome-splash-1.4.0.png ?
> No i odwrotnie w %postun. Tak to zrobić, czy jakieś inne rozwiązanie?

Normalnie install robisz w %install
%post* to złe rozwiązanie (jak najmniej tam się powinno dziać..)

> A jeśli dodać do gnome-core...to w formie patcha na źródła? Tzn. w patchu
> byłby jakby nowy obrazek i przy patchowaniu by nadpisał stary... Czy też
> jako SourceX a potem podobny numer ze zmianą nazwy pliku?

Źródło.
patch bylby duży i nieużyteczny/bezsensowny.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...