BOFH 0.1rc1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 26 Lut 2002, 18:25:23 CET

On Tue, 26 Feb 2002, Michał Margula wrote:
> Pomysł jest dobry i o nim myślałem, jego rozwinięciem są profile opisane w
> TODO.
>
> W takim profilu definiujesz (tak to planuję):
>
> - grupę główną i grupy dodatkowe usera
> - położenie jego katalogu domowego
> - quotę
> - zawartość katalogu
> - parametry dla shadowa (expiration, itd)
> - treść wysyłanego powitalnego maila (zgodnie z życzeniem ;])

Podoba mi się...
Część tego, oczym piszesz załatwiają na moich systemach ułomnie skrypty,
działające i trzymające się kupy na taśmę klejącą oraz gumę do żucia... A
tak byłoby pięęęękne narzędzie, które załatwia wszystko...

W zasadzie można je nawet nazwać adduser (choć funkcjonalność jest
duuuuuużo większa)...

> Ogólnie Blues wpisał mi się do TODO. Więc myślę, że jak ktoś ma pomysły
> niech tam się na samym końcu doskrobie to będę dodawał w miarę możliwości.
> Aktualny priorytet to spolszczenie oraz archiwizacja kasowanych kont.

... dlatego napisałem na samym końcu z odpowiednim komentarzem :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...