BOFH 0.1rc1

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 26 Lut 2002, 15:55:42 CET

On Tue, 26 Feb 2002 15:34:07 +0100
Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de> wrote:

> cooworkers: audio, floppy
>
> i od teraz mozemy dodac usera do grupy coworkers oczywiscie przy pomocy
> BOFHA A on sam rozwinie to tak ze jak bedzie modyfikowal /etc/groups to
> doda usera i do floppy i do audio.
>

> Nie wiem tak naprawde czy to jest dobry pomysl ale moze jest to poczatek
> jakiegos dobrego pomyslu.
>
> Tak dla przemyslenia

Pomysł jest dobry i o nim myślałem, jego rozwinięciem są profile opisane w
TODO.

W takim profilu definiujesz (tak to planuję):

- grupę główną i grupy dodatkowe usera
- położenie jego katalogu domowego
- quotę
- zawartość katalogu
- parametry dla shadowa (expiration, itd)
- treść wysyłanego powitalnego maila (zgodnie z życzeniem ;])

Ogólnie Blues wpisał mi się do TODO. Więc myślę, że jak ktoś ma pomysły
niech tam się na samym końcu doskrobie to będę dodawał w miarę możliwości.
Aktualny priorytet to spolszczenie oraz archiwizacja kasowanych kont.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter