Splash dla GNOME

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Wto, 26 Lut 2002, 21:07:42 CET

Dnia Tue, 26 Feb 2002 18:31:21 +0100 (CET)
Blues napisał(a):

>Powiem szczerze - akurat ten obvrazek mi się nie podoba... Te ciemne
>plamy nie są atrakcyjne..

No też mi się to nie widzi w 100%, ale akurat GIMP takie coś wygenerował. :)

>Raczej podmienić - ale nie na to akurat :)

Hm. Zrobię sobie chyba ten pakiecik gnome-splash, chociażby dla praktyki.
A co do PLDzianego logo tak na stałe w GNOME.....albo popracuję jeszcze,
albo zlęcę to kumplowi. No albo niech ktoś z was coś spłodzi. :)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!