10 marca kernel 2.2.21 i wypuszczenie PLD-1.0

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Wto, 26 Lut 2002, 22:23:47 CET

On Tue, Feb 26, 2002 at 08:21:22PM +0100, Krzysiek Taraszka wrote:
> Alan zapowiedzial wypuszczenie kernela 2.2.21 na 10 marca, zastanawia mnie
> czy zdazyl bym zrobic stosowny update naszego kernela do 2.2.21 przed
> wypuszczeniem PLD-1.0.
>
> Kloczku, kiedy jest planowana data wydania PLD-1.0 ? cos mowiles o tydzien
> dacie pingwinariów, tydzien w przod w tyl ? IMHO obecna latka 2.2.21pre3
> jest naprawde dobra i kernel-2.2.21 moze byc rownie dobry jak latka
> 2.2.21pre3 (planowane jest jeszcze 2.2.21pre4)
> Co o tym sądzisz ? Co o tym sądzą inni developerzy ?
> Czy warto ryzykować stabilne 2.2.20 dla nowego 2.2.21 przed wydaniem
> [...]

Mnie najbardziej intryguje dlaczego począwszy od 2.2.20-10 nie działa
mi dial on demand w pppd. Co ciekawe jak załaduje system z kernelem
2.4.17 to wszystko działa (przy identycznej konfiguracji). Czy taki
wybrakowany kernel może być podstawą do PLD? No chyba, że tylko ja
używam takich ustawień.

PS. Może ktoś to przetestować.

--
pozdrawiam