10 marca kernel 2.2.21 i wypuszczenie PLD-1.0

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 28 Lut 2002, 18:12:58 CET

On Tue, 26 Feb 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Już raz miałeś przykład knota w pre Alanowym i sprawdź najpierw czy w
> obecnym nie ma go dalej.

Sprawdzalem i juz go nie ma (poprostu byl niepoprawny backport z
jader 2.4 czesci kodu odpowiedzialej za "post" Linux'a)

> Jeżeli Ci się chce to wrzuć tyle ile uważasz za stosowne w pakiet jaki
> mamy tak żeby przynajmniej kilka dni można było to potestować.

Narazie sproboje update do 2.2.21pre3 w branchu zrobic, testowy kernel
bedzie mogl w /test polezec, ewentualnie userzy beda mogli go potestowac.

Zreszta nowy kod nie powinien byc grozny, znaczna "poprawna" czesc kodu z
2.2.21pre2 juz jest przeniesiona dla naszego 2.2.20, wystarczy w
kernel.spec zerknac :)

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)