10 marca kernel 2.2.21 i wypuszczenie PLD-1.0

Wto, 26 Lut 2002, 22:18:06 CET

On Tue, 26 Feb 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Alan zapowiedzial wypuszczenie kernela 2.2.21 na 10 marca, zastanawia mnie
> czy zdazyl bym zrobic stosowny update naszego kernela do 2.2.21 przed
> wypuszczeniem PLD-1.0.

Już raz miałeś przykład knota w pre Alanowym i sprawdź najpierw czy w
obecnym nie ma go dalej.

> Kloczku, kiedy jest planowana data wydania PLD-1.0 ? cos mowiles o tydzien
> dacie pingwinariów, tydzien w przod w tyl ? IMHO obecna latka 2.2.21pre3
> jest naprawde dobra i kernel-2.2.21 moze byc rownie dobry jak latka
> 2.2.21pre3 (planowane jest jeszcze 2.2.21pre4)
> Co o tym sądzisz ?

Jeżeli Ci się chce to wrzuć tyle ile uważasz za stosowne w pakiet jaki
mamy tak żeby przynajmniej kilka dni można było to potestować.